Strona główna » Wyposażenie pojazdu » elektryka i elektronika » haldy i metromierze » haldy i metromierze - urządzenia » Hermetyczna wodoszczelna Halda rajdowa metromierz iTrip H51 z opcją GPS
Producenci
AeroCatchAiMAlfanoAlpinestarsandytecap sportfahrwerkeArcastingARMTECHATLAuto GaugeBELLBG RacingcapitCAT CAMSDEPO RacingEibachGITcarGoodridgeGunsonHEL PerformanceHJSIntercompIRPITGiTripKUMHOLifelinemircoMocalMOMOmonit rallyNuke PerformanceobpOMPORECAOZ RacingPowersprintQSPQUAIFER.S. PerformanceRACELOGICRajdowySklepRecaroRedSpecRevotecRGC Motorsport TiresRRSSabeltSchroth RacingSimpsonSparcoSpeedline CorseStand21stiloSWAGIERTerratripTRS MotorsportTurn OneVERKLINEWAGNER TUNINGZASADAZERONOISE
Nasze hity
Kontakt
Hermetyczna wodoszczelna Halda rajdowa metromierz iTrip H51 z opcją GPS

Hermetyczna wodoszczelna Halda rajdowa metromierz iTrip H51 z opcją GPS

iTrip

Dostępność:na zamówienie

Numer katalogowy:itrip-H51

Stan magazynowy:

wbudowany GPS

Cena brutto: 2 398,00 zł

Cena netto: 1 949,59 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Funkcje
  • Podłączenie

Hermetyczna halda rajdowa - metromierz - iTrip H51 z opcją GPS i trasowania waypointów.
Solidna obudowa, wyraźny wyświetlacz, niewielkie wymiary a zarazem ogromna funkcjonalność.
Metromierz H51 to idealny metromierz do pomiarów w rajdach motocykli lub quadów odbywających się w najtrudniejszych warunkach.
Zapewnia czytelną prezentację wyświetlanej wartości, prostą obsługę i precyzję pomiarów przy niewielkich wymiarach obudowy.
Pozwala na podłączenie dwóch czujników prędkości, na podstawie których oblicza przejechaną odległość.
Może być również wyposażony w moduł GPS, który wspomaga lub całkowicie odpowiada za naliczanie drogi
bez konieczności stosowania czujników. 
Metromierz H51 dysponuje wyświetlaczem LED o wysokości cyfr aż 20 mm. Dzięki temu wyświetlane wartości są wyraźne
i czytelne nawet podczas jazdy po bezdrożach.
Obudowa metromierza wykonana jest ze stali, jest spawana w celu zapewnienia szczelności i sztywności
co zapewnia wytrzymałość nawet w najtrudniejszych warunkach. Uszkodzenia mechaniczne, na które w rajdach offroad
narażony jest pojazd i jego wyposażanie, nie wpłyną na pracę metromierza. W konstrukcji zastosowano wysokiej jakości
podwójne uszczelki zapobiegające dostawaniu się kurzu i wody do wnętrza urządzenia. Dzięki temu model sprawdzi się
w najcięższych i najtrudniejszych przeprawach.
Metromierz H-51 może być wyposażony w funkcję trasowania waypointów na podstawie podanego kursu oraz odległości do celu.
Do wyświetlenia trasy do celu wymaga podłączenia urządzenia Garmin, które pracuje wtedy, jako zewnętrzny wyświetlacz dla H51.

iTrip H51 to ekstremalnie wytrzymały metromierz o niewielkich wymiarach, czytelnym wyświetlaczu i podświetlanych przyciskach,
zapewniający precyzyjne pomiary odległości, prędkości, napięcia w instalacji elektrycznej pojazdu, kursu oraz funkcję trasowania azymutów.
W wersji z modułem GPS wyświetla czas w formacie gg:mm.

Dane techniczne
- napięcie zasilania : 8 ÷ 30V
- pobór prądu : max. 200mA
- wysokość : 78 mm
- szerokość : 115 mm
- głebokość : 32 mm
- waga : ~400 g
 
Czytelny, kontrastowy wyświetlacz LED
Wyświetlacz o wysokości cyfr 20 mm i czerwonym kolorze zapewnia doskonałą czytelność mierzonych parametrów.
Czerwona barwa, duża jasność oraz odpowiednie wymiary pozwalają na odczyty również podczas jazdy po bezdrożach.
Wyświetlacz zabezpieczony jest folią chroniącą przed  zabrudzeniami.
Wygodna regulacja podświetlenia pozwala dostosować jasność ekranu metromierza do warunków zewnętrznych.

Stalowa i hermetyczna obudowa
Stalowa, spawana obudowa zapewnia sztywność konstrukcji oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przypadkowe uderzenia w metromierz nie wpłyną na jego pracę. Wewnątrz obudowy znajdują się podwójne uszczelki
z dwóch rodzajów gumy a przewody wyprowadzone są przez hermetyczne przepusty.
Czy to podczas rajdów przeprawowych w wodzie lub pod wodą, w wilgoci czy też podczas rajdu pustynnego w kurzu
i wysokiej temperaturze, metromierz będzie pracował prawidłowo.

Wbudowany moduł GPS
Metromierz może posiadać wbudowany ultraszybki moduł GPS, który odpowiedzialny jest za wspomaganie pomiarów drogi
lub całkowicie odpowiada za pomiary wykluczając konieczność stosowania czujników.
Praca na podstawie wyłącznie danych z modułu GPS może być decyzją zawodnika i na etapie montażu metromierza
nie montuje on czujników prędkości. Może być to również decyzja wymuszona np. awarią czujników prędkości i koniecznością
dokończenia zawodów z wykorzystaniem GPS.
Podczas zaniku zasilania moduł "czuwa" będąc zasilany z wbudowanej w metromierz baterii, a po odzyskaniu zasilania
aktualizuje dane w mniej niż 1 sekundę.
Moduł korzysta z danych z satelitów wielu systemów aby precyzja danych była jak największa.
Podczas korzystania z pomiaru za pomocą wyłącznie danych z systemu GPS nie ma potrzeby dokonywania kalibracji drogomierza.

Precyzyjne pomiary z czujników
Metromierz umożliwia podłączenie 2 czujników prędkości dowolnego typu. Sygnał z czujników można wykorzystać na 3 sposoby:
• pracuje jedno wejście z jednym czujnikiem drogi
• pracuje jedno wejście z jednym czujnikiem drogi, do drugiego wejścia jest podłączony czujnik zapasowy aby w przypadku awarii błyskawicznie dokonać zmiany
• pracują jednocześnie dwa wejścia z dwoma czujnikami. Metromierz dokonuje jednoczesnego pomiaru z dwóch czujników zamontowanych po prawej i lewej stronie pojazdu, co zwiększa precyzję pomiaru.

Pełna kontrola pracy czujników
Wszystkie metromierze iTrip posiadają specjalny system ostrzegania o całkowitej awarii czujnika prędkości
lub o rozpoczynających się problemach ze stabilnością sygnału prędkości.
Każdemu z czujników odpowiada dwukolorowa dioda LED znajdująca się na przednim panelu.
Sygnalizuje ona pracę czujników oraz ich aktywność. Pojawiająca się sygnalizacja o braku sygnału prędkości
podczas jazdy pojazdu wskazuje na rozpoczynające się problemy z jego działaniem lub błędy w dopasowaniu
typu czujnika do metromierza.
Kontrola czujników dokonywana jest w sposób ciągły.

Trzy warianty rozdzielczości drogi oraz korekty drogi długiej
Pomiary drogi krótkiej TRIP oraz drogi długiej ODO mogą być prezentowane w jednej z trzech rozdzielczości,
którą wybiera zawodnik korzystający z metromierza.
droga TRIP: 1 m, droga ODO: 1 m
droga TRIP: 10 m, droga ODO: 10 m
droga TRIP: 10 m, droga ODO: 100 m

Rozdzielczość wskazania odległości drogi ODO ma również wpływ na wartość jej korekty.
droga ODO: 1 m, korekta: +/-1 m ( każde naciśniecie przycisku korekty )
droga ODO: 10 m, korekta: +/- 10 m ( każde naciśniecie przycisku korekty )
droga ODO: 100 m, korekta: +/- 100 m ( każde naciśniecie przycisku korekty )

Zmiana kierunku naliczania drogi
Tryb odliczania umożliwia pomiar odległości w kierunku przeciwnym, czyli odliczanie drogi do tyłu.
W praktyce funkcja ta może być zastosowana np. w sytuacji pobłądzenia. Podczas powrotu do miejsca
zabłądzenia należy włączyć funkcję odliczania i po powrocie na poprawną trasę ją wyłączyć.
Dzięki temu droga zmierzona przez metromierz nie będzie zawierała odległości przejechanej po błędnej trasie.
Funkcję można włączać za pomocą przełącznika podłączonego do jednego z przewodów wiązki oznaczonego jako : Jazda do tyłu.

Szybka korekta drogi długiej ODO
Metromierz posiada przydatną funkcję korekty drogi długiej ODO. W sytuacji gdy zmierzona odległość nie zgadza się
z odległością podaną przez organizatora, można za pomocą przycisków strzałek dokonać szybkiej korekty.
Wartość korekty następująca po każdym naciśnięciu przycisków ma związek z rozdzielczością wyświetlania i wynosi: 1 , 10 lub 100 m.
Gdy przytrzymasz wciśnięty przycisk korekta będzie powtarzana.
Możesz również dokonać pełnej korekty drogi długiej ODO wpisując jej wartość do metromierza.

Praca z zewnętrznymi reseterami
Metromierz może pracować z jednym reseterem, który umożliwia sterowanie niektórymi funkcjami bez konieczności obsługi przycisków na metromierzu. W wielu sytuacjach obsługa poprzez reseter zewnętrzny jest szybsza i zapewnia brak błędów spowodowanych przypadkowymi naciśnięciami niewłaściwych przycisków.
Reseter może być wersją z trzema przyciskami aby dokonywać najczęstrzych operacji: kasowania drogi krótkiej TRIP, korekty ODO "na plus" i "na minus" o zadaną wartość.

Funkcja trasowania azymutów
Metromierz może być wyposażony w funkcję trasowania waypointów na podstawie podanego kursu oraz odległości do celu.
Do wyświetlenia trasy do celu używa wskaźnika na wyświetlaczach oraz - jeśli jest połączony z urządzeniem Garmin - również
na jego wyświetlaczu, które pracuje wtedy jako zewnętrzny wyświetlacz metromierza.
Dane do trasowania waypointów możesz wpisać przed startem do rajdu / odcinka.
Dane dotyczące "trasowania azymutów" wprowadzane są do metromierza na komputerze lub tablecie i za pomocą pamięci
pendrive można skopiować je do metromierza.
Trasowanie waypointu przebiega w ułamku sekundy. Nie ma potrzeby zatrzymywania się ani zmniejszania prędkości podczas momentu trasowania.

Praca z urządzeniem Garmin
Przy funkcji trasowania waypointów można wykorzystać urządzenie Garmin jako dodatkowy wyświetlacza do metromierza.
Wyświetlacz Garmin wraz wyśiwetlona mapa i trasa do waypointa sprawi, że przejazd będzie przejrzysty, jak nigdy dotąd.

Stabilne mocowanie
Metromierz można przymocować w pojeździe każdego typu. Posiada wbudowane, aż 8 punktów mocujących z gwintem M4, które dają gwarancję, iż podczas jazdy metromierz będzie nieruchomo przymocowany do pojazdu.

Synchronizacja czasu metromierza na podstawie GPS
W metromierz z modułem GPS wbudowana jest funkcja synchronizacji zegara.
Dzięki temu rozwiązaniu czas automatycznie zsynchronizowany jest z czasem GPS.
 

- wbudowany GPS ( opcja GPS )
- dwa niezależne liczniki drogi z możliwością kasowaniu
- maksymalny zakres drogi - do 999,9 km
- możliwość korekty drogi długiej - szybka korekta o zadaną wartość lub wpisanie dowolnej wartości
- dwa niezależne wejścia czujników pracujące w 3 konfiguracjach
- system kontroli stanu czujników drogi
- w przypadku awarii czujników możliwość przełączenia na naliczanie z GPS podczas pomiarów ( opcja GPS )
- podświetlane przyciski
- kontrastowy wyświetlacz LCD o wysokości cyfry 20mm
- elektroniczna ochrona pamięci nastaw i pomiarów
- czytelna sygnalizacja stanu i zasięgu GPS ( opcja GPS )
- wskazanie prędkości
- wskazanie kursu ( opcja GPS )
- wskazanie napięcia w sieci pojazdu
- wskazanie czasu
- synchronizacja czasu z GPS ( opcja GPS )
- ręczna lub automatyczna ( opcja GPS ) kalibracja
- pamięć do 10 współczynnik kalibracyjnych
- możliwość zmiany współczynnika podczas pomiarów
- możliwość korekty współczynnika podczas pomiarów
- trasowanie azymutów w urządzeniach garmin ( opcja GPS + Azymut )
- nawigowanie do punktu końcowego za pomocą strzałki na ekranie ( opcja GPS + Azymut )
 
alt

* szary - sygnał jazdy do tyłu - podłącz do przewodu, na którym po załączeniu biegu wstecznego pojawia się “+” lub podłącz do dowolnego przełącznika, który będzie symulował załączenie biegu wstecznego

** żółty - podłącz według opcji 1 lub 2:
- gdy nie chcesz aby metromierz wygaszał się w ekranie startowym - podłącz żółty do zasilania ( do czerwonego )
- gdy chcesz aby metromierz wygaszał się w ekranie startowym - podłącz żółty do włącznika zapłonu ( stacyjki )
 
Pozostałe produkty z kategorii
Halda rajdowa metromierz monit rally G200+ z GPS

Halda rajdowa metromierz monit rally G200+ z GPS

3 007,35 zł brutto2 444,99 zł netto
szt.Do koszyka
Halda rajdowa metromierz monit rally G100+ z GPS

Halda rajdowa metromierz monit rally G100+ z GPS

2 578,37 zł brutto2 096,24 zł netto
szt.Do koszyka
Halda Rajdowa TerraTrip 202 PLUS V4

Halda Rajdowa TerraTrip 202 PLUS V4

1 233,00 zł brutto1 002,42 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies i Polityce Prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu